Hubungi Kami

Selamat Datang Ke Langkawi (langkawi Geopark). Syarikat AS SIYAHI SDN BHD telah beropersi hampir 10 tahun dalam bidang pelancongan di Pulau Lagenda ini.Di sini kami menawarkan pelbagai pakej percutian yang menarik dan memberi keselesaan untuk anda membawa keluarga dan rakan tersayang dengan harga pakej yang berpatutan di langkawi. Antara perkhidmatan yang di sediakan adalah perkhidmatan Kereta Sewa Langkawi dan pandu di mana kami mempunyai lebih daripada 40 buah kereta, van dan juga MPV dari pelbagai jenis model. Kepada pelancong yang tidak gemar memandu sendiri kami juga turut menyediakan pakej island tour dengan pemandu pelancong yang berpengalaman.

KERETA SEWA DI LANGKAWI
Hubungi Kami

Kami hanya menerima tempahan kereta sewa di langkawi kepada orang yang membayar DEPOSIT sahaja...Untuk pertanyaan sila (MESEJ) saya atau email yer senang untuk saya berurusan.Sila tinggalkan pesanan di atas atau (SMS).Kami akan balas secepat mungkin.Jika ada membuat pembayaran tolong simpan resit kereta sewa langkawi.

WhatsUpp/sms@CALL:Syukur-0124055634
WhatsUpp/Sms@CALL:Azrul-0134945288
WhatsUpp/sms@CALL:Roslita-0124055364
FAX: 04-559279 
EMAIL syukur: yaris_trd90@yahoo.com



Selepas membuat pembayaran sila email kepada kami resit tersebut untuk penyemakan semula untuk menyediakan baucer tempahan anda.Sila sertakan pesanan anda tarikh dan masa arrival/depart ke langkawi.
(AIRPORT ATAU TERMINAL FERRY).
Untuk Tempahan:
Confirm dahulu kepada saya dgn email atau mesej kalau x faham juga boleh call saya.
Lepas confirm jenis package atau kereta dgn saya,boleh terus bank in ke akaun saya: Mohd Syukur Bin Abd Rahman,,ok lepas tu resit,copy dan email kepada saya untuk semakan dan hantar bersama maklumat anda seperti di bawah:
Selepas membuat pembayaran:
Sila tulis butiran anda di ruang kosong slip bayaran seperti:
Nama anda:
Kereta atau Package:
Tarikh tiba dan Pulang:
selepas bank in sila sertakan resit pembayaran dan detail ketibaan/berlepas anda dan Email ke >> eita_3108@yahoo.com @ yaris_trd90@yahoo.com

 Anda boleh juga Copy Resit Fax/MMS kepada saya yg tertera dibawah:













Anda juga hendaklah mengisi borang tempahan kepada saya seperti dibawah untuk menerima baucer tempahan : (yang penting sekali adalah resit bayaran anda seperti di atas)
1) Full Name:
2) H/phone no:
3) IC no:
4) Date arrival/time:
5) Date departure/time:
6)Email:
7)Payment Bank:
8)Package/rental car:
9)Jetty@Airport

Slip pembayaran juga perlu untuk disemak semula (attachment)
CONTOH BAUCER